Safar: Urdu Article by Shahreen Khalid

یہ تمہارا سفر ہے ، صرف تمہارا ہے۔ جتنا آپ کا دل چا ہے اتنا وقت لیں۔ دنیا کو نہ دیکھو۔ لوگ کسی بھی حالت میں خوش نہیں ہیں۔ جتنی طاقت آپ کے پاس ہے استعمال کریں۔ اپنے لئے لڑو۔ کوئی آپ کو درد برداشت کرنے کا طریقہ نہیں بتائے گا۔ کوئی بھی آپ کو نہیں بتائے گا کہ آپ کا ہاتھ تھام کر کیسے چلنا ہے۔

غم سے نکلنے کا ہر ایک کے پاس مختلف طریقہ ہے۔ ہم اپنے غم کے سفر کو کبھی دوسرے کے غم کے سفر کے ساتھ نہیں رکھ سکتے۔ ہوسکتا ہے کہ کوئی شخص ہنسں اور کھیل کر اپنا غم چھپتا ھو اور کوئی فریاد کرتا ہے۔ کوئی صبر کر تا ہے کوئی روتا ہے کوئی بولتا ہے کچھ خاموش رہتا ہے۔ جو کچھ آپ کے دل کو میں آتا ہے وہ کریں۔

اپنے آپ کو وقت دیں۔ یہاں ہر ایک خود کو فرشتہ سمجتا ہے۔ کتنی آسانی سے لوگ آپ کے درد کو جانے بغیر آپ پر انگلیاں اٹھاتے ہیں۔ کتنی آسانی سے لوگ آپ کے ساتھ چلنے سے تنگ آ جا تے ہیں۔ ایک وقت آئے گا جب آپ پیچھے کو دیکھیں گے تو آپ دیکھیں گے کہ وہاں بہت سارے لوگ موجود ہیں لیکن آپ کے لئے کوئی نہیں ہے ، کوئی آپ کے ساتھ نہیں چل رہا ہے۔ یہ فانی دنیا کی حقیقت ہے۔

اکیلے چلو ، ہمیں اکیلے ہی جانا ہے۔ اللہ انسانوں کو تکلیف دتیا ھے کیونکہ وہ جانتا ہے کہ اس سے انسان کو تکلیف پہنچتی ہے اور اس کا واحد راستہ اللہ کی طرف ھے

ہمیشہ اچھے یا برے دن گزرنے والے ہوتے ہیں ، اچھے دنوں میں چمکتے ہیں اور برے میں روتے ہیں ، یہ صرف آپ کو انسان بنا دیتا ہے۔ تنہا صحتمندکرو ، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کا شفا بخش سفر دوسروں سے لمبا ہے ، اپنے آپ پر فخر کریں ، وقت کچھ بھی نہیں ہے ، اپنے آپ میں وقت لگائیں۔ اسے میرا قدم اٹھائے۔ دن بہ دن. یہاں تک کہ اگر آپ گر جاتے ہیں تو ، جان لیں کہ آپ ہر گرتے وقت گرتے ہوئے کھڑے ہوجاتے ہیں / اگر آپ کی زندگی دوسروں سے زیادہ مشکل ہے تو فکر نہ کریں ، اگر آپ کو تکلیف سے دوری نہیں ملتی ہے تو پریشان نہ ہوں۔ آپ مجھ پر بھروسہ کریں گے آپ / کیوں کہ جب ہر شخص آپ کو تکلیف میں چھوڑ دیتا ہے تب ہی آپ اللہ کے پاس اپنا راستہ تلاش کریں گے۔ وو کٹنی خوبصورت بات ہے ، ہم سب کو اس کے پاس واپس بلانے کے طریقے ہیں ، اور مجھ پر بھروسہ کریں کہ اس کے پاس ہے۔ صحیح اوقات صحیح لمحات۔ خوبصورت طریقے۔

 اپنے آپ کو آگے بڑھاتے رہو ، آپ وہاں ہو

 

 

Sufi Saint

Facebook Comments

You may also like...